System Microsoft Dynamics CRM 4.0 jest w pełni zintegrowanym systemem do zarządzania relacjami z klientami (CRM). System Microsoft Dynamics CRM umożliwia łatwe tworzenie i zachowanie przejrzystego obrazu relacji z klientami od momentu nawiązania kontaktu poprzez sprzedaż po późniejszą opiekę i pomoc. Dzięki narzędziom wspomagającym prowadzenie przez firmę sprzedaży, marketingu i procesów obsługi klienta, a także wbudowanej funkcji integracji z programem Microsoft Office Outlook system Microsoft Dynamics CRM stanowi szybkie, elastyczne i efektywne kosztowo rozwiązanie.
System Microsoft Dynamics CRM pomaga w stały, wymierny sposób usprawniać codzienne procesy biznesowe.
Marketing: dokładniejsze postrzeganie klientów oraz podejmowanie decyzji marketingowych w oparciu o pełniejsze informacje
Sprzedaż: więcej potencjalnych klientów i więcej transakcji
Obsługa klienta: zaoferuj klientom bardziej wartościową obsługę
Działa tak jak Ty
Dzięki usprawnionemu interfejsowi użytkownika, narzędziach wykorzystujących kreatory oraz dzięki bliskiej integracji z aplikacjami pakietu Microsoft Office system Microsoft Dynamics CRM działa tak, jak pracują Twoi ludzie.
Działa tak jak Twoja firma
System Microsoft Dynamics CRM oferuje możliwość wyboru sposobu wdrożenia i dostosowania aplikacji CRM w celu jak najlepszego dopasowania jej do sposobu funkcjonowania firmy.
Działa tak, jak technologia działać powinna
Microsoft Dynamics CRM to niezwykle elastyczny system CRM, który może rozwijać się i zmieniać wraz z Twoją firmą, dzięki niezawodnej i elastycznej technologii uważanej za standard przemysłowy.
Krótka charakterystyka systemu Microsoft Dynamics
• Ponad 12 000 klientów
• Ponad 500 000 osób codziennie korzystających z aplikacji
• Pełny zakres funkcji do obsługi sprzedaży, marketingu i relacji z klientami
• Pełna i naturalna integracja z pakietem Microsoft Office
• Szybki, elastyczny i ekonomiczny system
• Dostępność w ponad 20 językach